Minden az autók hangolásáról

... Ki és hogyan hazudunk. Repülési szakértő Vadim Lukashevich: hajlamos vagyok hinni Törökországra, mert én vagyok török \u200b\u200bkém, de azért, mert tudom, hogy a repülés Vadim Lukashevich Works életrajz

Nem hívja: a vezető orosz TV remélte, hogy a "Boeing" bukása a szakértő vádolja Kijevben, de valami rosszul történt))))

A "Taman Residents. Eredmények", az orosz RBC TV, a meghívott vendég - a katonai szakértő - a katonai szakértő a légi járművek komplexumok Vadim Lukashevich bírálta az Oroszországi Védelmi Minisztérium jelentését a boeing összeomlása a Donetsk régióban. A vezető reakciójának megítélése, nem várta ilyen szakértői nyilatkozatokat. Elkezdte kijavítani őt, és ismételten megkérdezi a kérdést: "Úgy gondolod, hogy a nem szakmai szakszerűtlenség a Védelmi Minisztériumban dolgozik?"

"Az SU-25 egy támadó repülőgép. Ennek az autónak az ideológiája a földön dolgozik, és a csapatok azonnali támogatása a csatatéren. A sík lehúzása 11 ezer tengerszint feletti magasságban SU-25 - Nem komoly. Ukrajna interceptorok - SU-27, így ha lelőtték, akkor a lecsapó, amely erre és épült, "- mondta a szakértő.

Lukashevich is megkérdőjelezte az állítólag "szemtanúk" bizonyságát, amelyek képesek voltak egy ilyen magasságban elhelyezkedő repülőgép márkát létrehozni.

A szakértő nem vádolta az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumát az inkompetencia, de kijelentette, hogy az információs háború megy, és Oroszország a konfliktus iránti párt, ezért az inkompaticionális párt, ezért az esetleges személyeknek meg kell tenniük az őszi "Boeing" okait. Ugyanakkor az orosz szakértő azt mondta, hogy az Orosz Föderáció védelmi minisztériuma "a konfliktus oldala, mert ezek az emberek a donbass harcolnak a fegyverünk, különösen. A kérdés csak: Átvittük őket komplexeket, vagy sem (bükk - 3m (ED.).

Lukashevich is hozta az esetet 1983-ban például, amikor a Szovjetunió lőtték le a dél-koreai bélés, amelynek fedélzetén több mint 200 ember, ami állítólag az „intelligencia repülőgép”. "Vannak táborozók is olyan csillagok tömegével is, akik bizonyították, hogy ez egy cserkész, belépett és belépett a légtérbe. A műholdak teljes rendszerei voltak, de az igazság még mindig kijött a kifelé - mondta Lukashevich.

Az orosz újságíró és a publicista Vladimir Abarinov az ő blogjában, az éterrel Vadim Lukashevich PE-vel, "valójában, az orosz televízióban, senki nem hozza meg semmit - a szakértőt felkérik, hogy erősítse meg a hivatalos verziót, és további érveket fejezte ki a javára. De Vadim Lukashevichrel jött ki egy buborékfólia. Nem vitatkozott az általános, a Védelmi Minisztérium változata, és elmagyarázta, miért gondolja. Kiderül, még mindig nem veszik el, még mindig vannak olyan emberek, akik képesek énekelni az általános kórusban! Az a tény, hogy bármely más televízióban szokásos interjú lenne, az oroszul úgy néz ki, mint egy rendszerhiba. És kiderül, hogy egy erőteljes propaganda autó nem ellenzi a becsületes személy nyugodt bizalmát. "

Mivel az IP-csoport korábban számos magas rangú európai politikus beszélt arról, hogy Oroszország megsértette az összes kötelezettségeit, hogy támogassa a pro-orosz erő Ukrajna keleti részén, az elmúlt három hónapban, és tovább növeli a nehéz fegyverek kínálatát a határon keresztül.

Tegnap este, a programban "ma. A lényeg az, az RBC TV-csatorna (27 július 2014, 21:00, http://rbctv.rbc.ru/archive/main_news/562949991986206.shtml) a következőket mondtam: „A kezdetektől fogva az összes ukrán Események, amelyek tavaly decemberétől kezdődtek, most először a helyzet megjelent, amikor egy független nemzetközi választottbíró megjelent az ellentétes felekkel. Ezért szeretném kapcsolatba lépni a TV-nézőinkkel, hogy egyértelműen emlékezzenek rá: ki beszél, melyik verzió. Mivel a [sürgősségi] bizottság következtetései ... aztán maguk a TV-nézők mindegyikünket egyértelműen megérteni, hogy ki és ahogy hazudtunk. "

Úgy gondolom, hogy a Bizottság első következtetései szerint már elkezdheti a hazugok listáját.

Kezdjük a nyilvánvaló hazugságok rögzítésével, amelyek ilyenek voltak, és anélkül, hogy a Boeing-777 halálának (MN17) halála körülményeinek vizsgálatának vizsgálata ukrán. Felhívom a figyelmet arra a tényre, hogy a hazugságok "mérlegének", a hivatalos propaganda erők hazudnak (vagy rettegnek) néha nagyon jól megérdemelt emberek.

1. Az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumának nyilvános nyilatkozata során 2014. július 21-én a média képviselői, A. Kartapolov tábornok (az Orosz Védelmi Minisztérium fő működési osztályának vezetője) Szövetség) és I. Makushev (vezetője az orosz légierő fő munkatársai), az ukrán SU -25 jelenlétéről, a Boeing 777 mellett, a rendszeren, amelyen SU-25, egy amerikai rádió helyett Elektronikus harc EF-111 Raven-vel ábrázolták (lásd: http://www.buran.ru/galapago/vesti1.jpg)

2. Ha a rendszer egy töredékéről néz ki, hanem teljes egészében (http://www.bran.ru/galapago/vesti1b.jpg), akkor két másik repülőgépet jelez a "Boeing 777 környékén) "- Mindkettő" Boeing 778. Tehát az ilyen repülőgépek - "Boeing 778" - egyáltalán nem létezik!

Az AIC113 repülés (az eredeti AIC113) Delhi Bermingham a Boeing-787-8 repülőgépen történik, és ICAO B788 kódot tartalmaz. De a szervizkód nem a repülőgép "Boeing 778" típusát!

Párizs-Taipei második repülése, aki a Védelmi Minisztérium szerint is egy nem létező repülőgép "Boeing 778", valójában "Boeing-777-300er", amelynek ICAO B77W kódja van . Egy írástudatlan katona fordította le a B77W angol transzkripciót az orosz B77B-ba, a másik pedig a subpipped mellett vette a B778-ra, és ennek eredményeképpen tábornokaink egy olyan rendszert kaptak, mint a "Boeing 778".

Ezért a nyilvánvaló következtetés: a kétcsillagos tábornokok az egész világ számára nyilvánosan megmutatták, hogy ... mondjuk igen - gyenge előkészítés. De az a tény, hogy valami más a megbocsátott "covenworms", megbocsáthatatlan elkerülhetőség. Ezért az Orosz Föderáció GSF légierőjének vezetője őszintén szégyen ...

2014. július 23. Este (20:00), a "Westa" utolsó két órás kiadása (most már törölte az oldalról http://www.vesti.ru, csak egy 20- A téma egy másik témájú töredéke) egy interjú szerepel az általános támadási légiközlekedéssel, Oroszország S. Borisyuk hősével.

Borisyuk mondta (ez a pillanat lásd http://www.bran.ru/galapago/vesti2.jpg), hogy az SU-25 gyakorlati mennyezet 7000 m, "... de ismételten repültünk a 11, 12 és 13 magasságban km, és ezen a magasságban az SU-25 repülőgép tökéletesen irányítható. "

Megmagyarázom: A gyakorlati mennyezet a maximális magasság, amelyen az ilyen típusú légi járművek létrehozott horizontális repülése lehetséges. A légi közlekedési Egyetem bármely hallgatója vagy a katonai légiközlekedési iskola kadétja. Más szóval, a gyakorlati mennyezet fölött, a megalapozott horizontális repülés nem lehetséges - ez egy szorzótáblázat. De az általános esetben a gyakorlati mennyezet feletti légi jármű nem velemes repülése lehetséges. Például, ha egy kicsit a gyakorlati mennyezet fölé essz, és erősen szétszórja, növelje az átváltható (azaz emelje az orrát), majd a sík felugrik a gyakorlati mennyezet fölé, de akkor repülni fog, mint egy elhagyott kő, tehetetlenség, először emelkedik, majd leesik. Az ilyen parabolikus pályák maximális magasságát "dinamikus mennyezetnek" nevezik. A praktikus mennyezet feletti Borisyuk magasságai dinamikus mennyezetenkénti repülés, amely alatt a sík gyakorlatilag nem (vagy rendkívül rossz) van szabályozva, mert egyszerűen hiányzik a légkör sűrűsége, hogy a repülőgépet vízszintes repülés közben tartsa, vagy hozza létre a szükséges Sebességnyomás az aerodinamikai vezérlő felületek hatékony munkájához.

Ennek megfelelően S. Borisyuk szavai, Oroszország hőse, az SU-25 jó szabályozhatósága a magasságban 11 ... 13 km - hazugság.

4. A "WESTA" ugyanazon felszabadulása a "Russia-1" TV-csatornán (20:00 23.07.2014), ez egy beszélgetés, hogy az SU-25 "... emelkedett a repülés magasságához" Boeing 777 ", felzárkózott vele, belépett a farkába, és 3 ... 5 km-re lőtt egy ágyúról" (lásd a screenshot http://www.buran.ru/galapago/vesti4. jpg).

Figyelembe véve azt a tényt, hogy a gyakorlati mennyezet felett kialakított horizontális repülés (kilométerre) lehetetlen, ez egy téveszmék. A szerzők még csak nem is zavarba ejtették, hogy csak néhány másodperc múlva S. Borisyuk mondta egyértelműen: "Az SU-25 - 700 méteres fegyverek hatékony tartománya".

5. A megfejtött "fekete dobozok" első adatai megerősítették, hogy a Malajziai Boeing 777-et egy rakéta lőtték le: "... A felvevők adatai megerősítették a kiterjedt robbanásveszélyes dekompressziót" (http://www.newsru.com / Arch / World / 27Jul2014 / Blackbox. HTML). Két dedikált szó Jelölje meg az utasszállító repülőgép felvételének változatát az SU-25 oldali ágyúból.

Ennek megfelelően a Komsomolsk Pravda, V. Baranza (Retiremenced) katonai megfigyelője szavai a levegő "eső" TV-csatornán ( http://www.youtube.com/watch?v\u003d6c2-qatt-q4 Időkód videó felvétel 24: 00-24.30) - hazugság.

Várjuk a további adatokat a független vizsgálatot a malajziai "Boeing 777" megsemmisítésének körülményeire ...

Orosz szakértő a légi járművek komplexei, a technikai tudományok jelöltje Vadim Lukashevich elemezte a "tanú" a Komsomolskaya Pravda és egy interjú a Komp Munkavállaló Victor Baranz, aki többek között más katonai újságíró, író, ezredes nyugdíjasAhogy Wikipedia ír róla.
Lukashevich elemzésében érdekes műszaki adatok vannak.

Vadim Lukashevich Hozzászólás fb december 23-ra:


"Komsomolskaya" megkülönböztette magát újra ...
Ez valami!
Elkezdem azzal a ténnyel, hogy a "tanú" fellebbezést nyújthatna a hivatalos vizsgálat képviselőire, és több mint 20 millió eurót kaphat a légijármű katasztrófa "konkrét bűncselekményéről", de úgy döntött, hogy kapcsolatba lép a Komsomolsk igazsággal. Általánosságban elmondható, hogy nagyon tüneti, hogy a legtöbb nyüzsgés ebben a témában Oroszországban - az ország, úgy tűnik, hogy "nincs kapcsolat", akár a Boeing 777, sem a "bab", sem a halott utasok légi jármű, sem az Air, amelyben a boeing, és a terület, amelyen a roncsok esett ... ahogy azt mondta Winnie Pooh: "Ez egy ZHR nem jó!"
Nézzük meg ezeket az új "kinyilatkoztatásokat".

1. A tanú azt mondja, hogy a repülőtéren volt, ahonnan az SU-25 támadási repülőgép: "Ukrajna területén voltam, Dnepropetrovszk városában, az Aviatorskoe falujában. Ez egy rendszeres repülőtér. Harcosok és helikopterek Ezen az időn alapult. Replanes rendszeresen repült, SU-25 támadó repülőgép bombázott Donetsk, Lugansk »

A kérdés az, ahol egy személy ismeri a harci távok elleni küzdelmet, ha nem pilóta, és nem vezeti a pilóták repülését?

2. Idézet: "A levegőbe burkolt rakéták a repülőgépeken felfüggesztették. Csak abban az esetben."

Kérdés - Mi a helyzet? Végtére is, a szeparatistáknak nincs légi közlekedése! És nem volt orosz katonai repülés az ukrán égen

3. Idézet: "Körülbelül egy órával a" Boeing "lövés előtt, három támadó repülőgép emelkedett a levegőbe."

És az orosz hadsereg a Védelmi Minisztérium eligazításánál azzal érvelt, hogy csak egy SU-25 volt a levegőben

4. Idézet: "Rövid idő után csak egy repülőgép visszatért, kettőt lőttek le. Valahol Ukrajna keleti részén azt mondtam "

Kérdés: Hol van a szeparatisták győztes kijelentései a két (!) SU-25 kopogásáról a Boeing katasztrófáról? Hol vannak a két elfogott vagy halott pilóták, amelyek a szeparatisták által vezérelt területre lőnek? Hol vannak a két szárított SU-25 roncsok?

5. Idézet: "Egy kicsit tudva ezt a pilótát ... (lehetséges, hogy amikor a szemébe lelőtték, csak rémült reakciója volt, nem megfelelő. Lehet, hogy félénk vagy bosszú megy, hogy elindítsa a rakétákat a Boeing. Talán elfogadta őt néhány más harci repülőgépért.

Kérdezzük a kérdéseket, "egy kis repülés ismerete" - mivel a harc repülés közben repülnek "termékeny" pilóták? Megjegyzem, hogy az SU-25 "volt két rakéta", így "Captain Voloshin" féltek két alkalommal egymás után
Vagy annyira nem megfelelő, hogy kétszer megvan az utastér Boo ", megjegyezzük, hogy a törmelék megítélése, nincs adat (míg?), Hogy a gép két rakétát ütött, és nem egyedül.
Egy másik kérdés - mint vasúti pilóta összetéveszthető a nap folyamán, a felhők felett, kiváló láthatósággal, egy utasszállító repülőgép, amely a nemzetközi folyosón a cirkáló sebességgel (900 km / h) és magasság (10 km), valami mással ? És a legérdekesebb dolog - és amellyel lehetséges volt összekeverni a polgári síkot, az ukrán légtérben egy nemzetközi folyosón, feltéve, hogy nincsenek más repülőgépek a levegőben, és a szeparatistáknak egyáltalán nincs légi közlekedés?

6. Idézet: "A mondatot elmondták nekik, amikor kivették a síkból:" A gép nem így van. "

Megkérdezem azt a kérdést, amely az egész anyagot a "Komsomolskaya" teljes AHINEAI-val teszi - és milyen repülőgép volt "ez"?
By the way, ez nem "eltávolított" az SU-25-től, kiszáll. Nyissa ki a zseblámpát, álljon a teljes növekedésben, felmászott a fülke fedélzetén, és leereszkedjen a létrán.
És a "Távolítsa el" egy légypárt a buse-tól vagy az étteremből

7. Idézet: "Azok, akik ott voltak, a tapasztalattal rendelkeztek. A Nikolaev rész még egy év volt, véleményem szerint, 2013, a legjobb rész Ukrajnában. "

"Tanú" magának ellentmond a legjobb rész pilóta, kiterjedt harci tapasztalattal ("... mindazon az idő alatt, hogy Bombázták Donetsk és Lugansk"), nincs megfelelő, megijedt reakciója és zavarja a légi célokat.

8. Idézet: "A pilóták többet tudnak közölni egymás között, ők ... büszkék."

A pilóták egymással kommunikáltak, de a "Witness" tudja, hogy folyamatosan "bombázott Donyek és Lugansk". Általában úgy tűnik számomra, hogy ez az anyag a lényeg nem „ukrán kapitány Volosin leütött Boeing”, de „Elite ukrán pilóták folyamatosan bombázta Donyeck és Lugansk”, lásd a mondatot: „Mindezek után az indulási folytatódott "

9. Idézet: "Kérdés: Milyen távolságból kezdődik ezek a rakéták? A "tanú" válasza: 3-5 kilométerre, meg tudja oldani a célt. "

A "Witness" nem tudja, hogy az R-60 / R-60M rakéta maximális indítási tartománya 7-10 km, legalább 200-250 méter. Ebben a tekintetben van egy nagyon érdekes pont - ha a rakéta becsült elindítása minimális távolsággal (akár több kilométerig) készült, akkor a pilótafűrész, és azonosította a repülőgép-célt és a "A repülőgép nem" kifejezést nem a helyre. És ha a kezdetet 7-10 km-es távolságból állították elő, amelyen a cél megbízható vizuális azonosítása lehetetlen (vagy valamilyen oknál fogva nehéz), akkor hol lehet a pilóta, hogy "a repülőgép" vagy "nem hogy"?

10. Idézet: "A rakéta nagyon jó sebesség. Nagyon gyors rakéta »

Szakmai (és csak egy férfi "a témában"), így soha nem mondják. A spektrumból "több mint két mozdulatot", "két és fél maha", de a "nagyon gyors" az átlagos ember beszélgetése. By the way, a sebesség 2,5 mach nem "nagyon gyors", ez egy nagyon rendes (egy rakéta) sebesség, a "gyors" több mint három maszk, és "nagyon gyors" - 3,5 maha és magasabb.

11. Idézet: "A sík egyszerűen felemelheti az orrát, és nincs probléma, hogy javítsa meg és elindítson egy rakétát"

Nincs mit? 30 évig több mint 700 SU-25 és több tízezer R-60 rakétát állítottak elő, ezek a repülőgépek és rakéták részt vettek az elmúlt évtizedek legtöbb világkonfliktusában, de nem egy sikeres (!) Az SU-25 légi célnyilvánítás a felső féltekén 10 km-es magasságban. Hangsúlyozom - nem egy!

12. Idézet: "A rakéta repülési tartománya több mint 10 kilométer."
A rakéta tartománya legfeljebb 10 kilométer. Számos forrásból, "legfeljebb 12 km" jelzésre kerül, de ez egy közel légi harci rakéta, amelyet magasan megosztott célokra alkalmaztak.

13. Idézet: "Kérdés: Ez a rakéta milyen távolságra van a célból felrobbanva? Abban az esetben kaphat és felrobbanhat? Válasz: A módosítástól függően. Szó szerint az esetben, és 500 méter távolságban lehet "

Itt csak egy dolgot tudok mondani - "tanú" teljes idióta ...
Az SU-25 nincs felszerelve egy fedélzeti radarállomással, így csak a levegő-levegő rakéták, amelyek infravörös fejedelemmel vannak felszerelve, amely a rakétát a motor hőjére hozza. Ezért a rakéta repül a motorhoz, felrobbantani a motort (ilyen esetek), vagy szoros közelségben. Amikor a félreértés, egy érintkezési biztosíték (radar vagy optikai) indul, az aláhúzás ellenállása 5 méter.

14. Idézet: "Kérdés:" Kérdés: A katasztrófa helyszínén dolgoztunk, és észrevettük, hogy a töredékek a repülőgép hajótestébe kerültek. Úgy tűnik, hogy szó szerint két méterre robbantott a Boeingtől. A "tanú" válasza: van egy ilyen rakéta. A frakciók elve - lebomlik, a frakció megy. És aztán megszakítja a rakéta fő harci részét "

Komp! Mi történik a "tanú" szerint: a rakéta legyek, akkor felrobban. Azok. A rakéta felrobban, hogy a "frakció megy", és a rakéta tényleges harci része robbanásveszélyes töltéssel, és a feltűnő elemek továbbra is repülnek fel. És amikor egy frakció a célba esik, a célt (és szükség van hinni, végül felrobbanni) és a rakéta harci részét. Ily módon a "Komsomolskaya" végül túllépő újság lett ...
De még akkor is, ha a megszórás, azt sugallja, hogy ilyen rakéta létezik, akkor ez nem a rakéta, amit SU-25 hordoz

De tovább, azt hiszem, és ezeknek a "nyilvánvaló kinyilatkoztatásoknak" fő célja megkezdődik - az ukrán repülés (ESNO, DONETSK és LUGANSK) használata tiltott térfogat-detonáló bombák, kazettás lőszer, kút, stb.
Nos, megjegyzés a Komsomolki típusú Komsomoli típusú "szakértői" gondolatairól. Zatulin, V.Solovieva, A. Mamontov (közzétéve a KP honlapján az anyag után) és mások, mint azok, a méltóság alatt tartom.

Ugyanezen a helyen (a KP honlapján) van egy "A Boeing népszerű nyugati verziói CP katonai megfigyelőjének megvitatása", de bárki megnézheti a közös hálózatunkat (ezzel a katonai böngészővel) TENER-vel a " Eső "Ahhoz, hogy megértsék az ilyen típusú" objektivitás ", aki korábban koordinálta részvételét az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumában való televíziós tisztviselőben.

És most konkrétan a "Komsomolskaya Pravda", az idióták számára, akik ezt a nonszenszet írják a szerkesztői irodában, és külföldre olvassák, kivonatot adok az SU-25T repülési utasításból (betűtípus-szigetelés):

1. fejezet, 1.1. Bekezdés "A légi jármű kinevezése és rövid leírása":
"... megoldja az alacsony sebességű légi célok vereségének feladatait a vizuális láthatóságuk körülmények között"

11. fejezet, 2.1. Bekezdés "cél, összetétel és alapadatok [fordulóban-óra automatikus látás] komplex" shkwall ":
"Kapk" Shval "biztosítja a fegyverek használatát az alábbiakban
repülőgép repülési feltételei:
1. A harci felhasználás magassága (felesleg a célhoz képest)
5000 m;
2. A maximális barometrikus repülőgép magassága nem több
10 000 m;
3. A tengerszint feletti kelet meghaladja a 4000 m-t;

Ugyanezen az utasításokból adom az adatokat a légi rakétákról is:

"Rocket R-60m. Az özmények hőfejével tervezték
hogy legyőzze az ellenséges repülőgépeket a közeli manőverezhető légi harcban.
A rakétát az arányos navigációs módszer szerint a célpontnak megfelelően hozzárendeli a célpontnak. A lényege, hogy a navigációs módszerrel annak érdekében, hogy növelje a rakéta mozgásának ellenállását a célpontba
a szögsebessége „Rocket-cél” vonalon van az arányos értéket az aktuális érték a normál gyorsítás vagy túlterhelés a rakéta. A rakéta maximális elindító tartománya a fuvarozói sebességek egyenlőségében és 5 km-es magasságban 2,5 km, a minimális kezdési tartomány 0,3 km. Start Saciers - 0 / 4-4 / 4. Maximális
az érintett célok - 8 egység.
A harci használatban a célzás a "8F 5O 0" vagy a "TSM" módban történik.

Rocket R-73. Úgy tervezték, hogy legyőzze a termikus-összehangolt pilótát
anti-ellenséges szárított és pilóta nélküli repülőgépek a nap és az éjszaka folyamán.
Az R-73 rakéta gyakorlatilag nincs korlátozás annak használatát a tárgyakat a cél, a repülési mód, a túlterhelés a cél és a támadás idején légi induló, az irányok a támadás és az interferencia helyzetet.
A légi célok kezdetének maximális kezdete elősegítő:
- PPS-ben: a fuvarozó magassága 7000 m - 8000 m-ig;
- ZPS-ben: a fuvarozó magassága 4000 m - 2000 m-ig;
a 4000 m feletti hordozó magassága - a különbség numerikus értékeiben (n 50 0-0000 m).
A P-73 minimális indítási tartománya PPP - 650 m, ZPS-350 m.
A célkitűzés útmutatását a célra az arányos módszer végzi
nalia Navigation.
Nem ajánlott alkalmazni a P-73 a kombinált fegyverek opciók használata után a C-8 CO 2, 4, 8, 10, 10 medálok a felfüggesztési pont miatt lehetséges megsemmisítése gömb alakú tündérek TGS P-73 termékek a C-8 rakéták pormotorjainak égetése.
Két rakétát a gép felfüggeszti.
A légiközlekedési parancsnok, aki döntést hoz a harci cselekvésekről vagy a munkaszerkezetről, amely javaslatokat nyújt az e határozat határozatára vonatkozóan, meg kell ismerni az egyes specifikációkat, amelyek korlátozzák a rakéták használatának lehetséges feltételeit "

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a hátsó féltekén (ZPS) célok maximális indítási távolsága, azaz. Utolsó alkalom - csak 2000 m, vagyis. A vizuális cél azonosítása száz százalék! Ez a "sík nem olyan kérdés.


Egy alkalmazott interjú a Komsomolsk Pravda, Viktor Barancen katonai megfigyelőjével, a leginkább, aki néhány hónappal ezelőtt az élő "eső" azzal érvelt, hogy a Boeing 777-et lőtték le a Repülési Gun Su-25 és "az őszén A törmelékben a farok részében lévő roncsok már megtalálta a kagylókból származó mintákat. "

http://youtu.be/6c2-qatt-q4.
Most elkezdődik azzal a ténnyel, hogy a "felzárkózás" Su-25 és Boeing-777 "felkel". Igaz, akkor újra beszél a fegyverről, a rakétáról, ismét az ágyúról ... Itt van egy fluber.

Tehát a "járatok elemzése" Victor Baranza:

http://youtu.be/sb3ym7f-dmi.

Időkód 02:12
- A szakembereinket úgy hívtuk ...

Megjegyzem - a nevet nem hívják vagy bármilyen más információt, sem egy szakértőt!

02:21:
- És ki mondta, hogy SU-25 üldözi a boeinget?

Válaszolok - Victor Baratan, a CP katonai megfigyelője az eső TV-csatorna élő közvetítésében, a fenti rekordra való hivatkozás. Üldözött, különben lehetetlen lőni a fedélzeti fegyvertől a farokrészéből

02:52:
- Ez történik, SU-25 repül a lehallgatáshoz ...

Szép munka! A támadási repülőgép repül a nagysebességű légi célzási cél elérésére - ez valami új a légvédelmi légiközlekedés taktikájában. Fighters-interceptorok idegesen dohányzás, miután földi célok vannak a csatatéren, mivel a támadási repülőgépek hiánya magas szintű célkitűzésekkel foglalkozik.

03:03
- ezek minden beszélgetés a "felzárkózásra" - ez csak valahogy így van

Így a CP katonai böngészője nyilvánosan csökkenti magát - pontosabban az "eső" sugárzását, amely az internetnek köszönhetően az univerzális hozzáférésben maradt a hálózaton.
Bevallom - Ugyanúgy, mint ez, Nikolayevich Viktor, "Finelicely", azt észleltem, hogy a szavakat "a lyuk roncsok bukása helyén találtam a boeing farkában lévő lyukból" a Tele-észter alatt az eső"
Emlékszem, aztán azt mondtam, hogy a hulladéklerakóban valószínűleg még akkor is szükséges, ha tapasztalt héjat erősítené, hogy megerősítse ezeket a lyukakat - Nos, és hogyan, Gosnoyas sokszögén Faustovo-ban lőttél?

03:08
- senki sem látta ... milyen magasságban történt

Itt a katonai böngésző KP Viktor Barannets csökkenti a katonai katonaságunkat, aki bemutatta az eligazítással kapcsolatos diákat, amelyen a 10 km magasságát egyértelműen jelezték a Boeing 777 és az SU-25

03:25
„Szükségünk van az újságírók most ... hogy a szó a szakemberek, akik ülnek a Su-25 repülőgép, aki szolgálja azt, aki fegyvert is.

És akkor a szó biztosított - ki gondolná? Igor Korutochko, mint a feje a magazin, sok ül a Su-25, szolgálja, és élesíti az óvoda, nadrágok a hevederek!

04:01 szerint Igor Korutchenko:
- A gyakorlati mennyezet [SU-25] oxigénberendezés nélkül 7 km, oxigénberendezéssel - 10 km, így SU-25 lehet 10 km-re a lépcsőn.

De a Baranetek felett azt állítja, hogy a felzárkózásról folytatott beszélgetések - ez minden "valahogy oly módon"
Ezenkívül a gyakorlati mennyezet és a küzdelem mennyezete teljesen más dolgok. És a parancsnok által hivatkozott Mikhailov azt mondta, hogy a gyakorlati mennyezetről szól, de nem a csatáról, ami lényegesen alacsonyabb.

04:22
- A sík a ponton jelenik meg

Rádiós él Földtábla SU-25 Hol?

04:42 Újra az éteren V. Baranets:
- Az oxigén eltávolítja a beszélgetést, vagy nem tudott. Tedd fel a pontot - tudnánk!

Lehet - lehet. De lőni? Ismétlem - a történet nem ismeri az ügyet, hogy az SU-25 sikeres lövést fog végezni a 10 km-es tengerszint feletti magasságban. Tehát nincs értelme

05:45:
"Mindenki látta a lyukakat a pilótafülkében, és ezek szakértők, azt mondják, hogy nagyon hasonló, hihetetlenül hasonlít a harminc milliomos fegyverek felvételéhez.

Nikolaevich Viktor, akkor hazug! A kérdés a „News” a tv-csatorna „Oroszország-1”, látható július 23, 2014, 20:00, a fejét a katonai légvédelmi a szárazföldi erők, a fegyveres erők, az Orosz Föderáció, Mikhail Krush , egy darab pilóta kocka, egyértelműen azt mondta, hogy "Ez határozottan a Fuzno-fragmentáció harci részének eredménye a rakéta"

A 16:29 időpontban az alázatos szolgát is említi.
A fogadó azt mondja: "Blider Vadim Lukashevich írja, hogy van egy zavartság - három támadó repülőgép emelkedett a levegőbe azon a napon, vagy egy támadó repülőgép, mint az orosz hadsereg a Mo eligazításán. Lukashevich még mindig írja: azt mondja, hogy megzavarhatja, és nem érti, hogy az utas "Boeing" előtted van, melyet a "Sukhar" pilóta használhatja, amelyet nem tudott, hogy mi a végső célja ebben a katonai műveletben - Ezt mondhatod?
Ez vicces, de a "szárító" pilóta használatáról teljesen a vezetés lelkiismerete, nem írtam semmit. De Isten vele, nézzük meg V. Baranz válaszát:
- Olvastam ezeket superambicious, kategorikus kijelentések a Lukashevich [zárójelben megjegyzem - Remélem, hogy Ön, Viktor Nyikolajevics, olvasni és én fent vádja téged hazugság] Érve meglepődött, és megfordultam, hogy a szakemberek, akik értelmezni nekem, És Lukashevich, remélem, hogy egy egyszerű és világos dolog - titkos tanúja szerény tisztviselőt foglalhat el a Touch Technology-ban. Egy ilyen kénes, de nagyon fontos - nem ismeri az egész helyzetet a repülőtéren, a repülőtér körül. Nos, három "cukor" levette, elhagyta, látta, mi történt egy tíz magasabb magassággal? Nem, csak egy síkot látott "

És mivel a „titkos akciók” kiütött semmit, marad a „kategorikus” tanácstalanság - mint egy „titkos tanú” (már nevetséges), a „szerény forrása a kommunikáció technikus” tudja - hol repültek ( "Buba Donyeck és Lugansk "), Mi bombázott (" kötet-detoning bombák és klaszter lőszerek "), mit mondanak a pilóták, amikor" eltávolítják az SU-25-ből "," büszke pilóták csak egymás között beszélnek "...

Nikolaevich Viktor, köszönöm, megérdemli a "Superambious" nevetésemet

A jelenlegi és az elmúlt évek sík összeomlása az oroszországi ikonikus lett. Az összeomlás a malajziai Boeing, a felrobbant charterjárat Égyiptomról lelőtték a török \u200b\u200blégierő Szu-24, nem csak tragédiák, hanem az események, hogy a fokozott tömege következményeit hazánkban. A légi jármű mindegyikének elrejthető információval kell rendelkeznie, ellentétes változataival, a felek kölcsönös vádakkal és az Oroszország más államokkal való kapcsolatainak szövődményeivel. Ezenkívül mindegyik katasztrófából származó katasztrófák ilyen különbözőek, magukban foglalják és ellentmondások az országon belül. A teljesítmény nem akarja elismerni a hibákat, és reagál a halál az emberek, és néhány, a polgárok szorgalmasan kerüli a kollektív bűntudat, valamint a félelem, mindig után felmerülő felismerés, hogy politikai ambícióit a hatalom az emberek az emberek jobban fontos, mint a szokásos hétköznapi emberek életét.

A három sík összeomlásának változata« » Bemutatott egy légiközlekedési szakértőt, az OKB száraz, az OKB száraz, technikai tudományok jelöltje Vadim Lukashevich.

Malajziai boeing

2014. július 17. A Boeing 777 Malaysia Airlines Airlines egy tervezett járatot végzett Amszterdamból Kuala Lumpurba. A Donetsk régió keleti részén lőtték Torez város közelében a fegyveres konfrontáció zónájában. A fedélzeten 283 utas és 15 személyzet tagja volt. Mindegyik meghalt.

- pontosan hogyan lelőttékmalajziai boeing A Donbass felett 2014 júliusában sok verziót fejeztek ki. Milyen verziót fogsz leanni és miért?

Nincs értelme beszélni minden változatról. vanzárójelentés Holland biztonsági szolgálat. Száz százalékos bizalommal lehet kijelenteni, hogy a síkot egy repülőgép elleni rakéta komplexum lövöldözi a szeparatisták által vezérelt területről, ott van egy térkép. Ez már nem egy verzió, hanem bizonyított tény.

- Tehát már nincs semmi másról?

Igen igen. Vannak olyan emberek, akik ezt nem ismerik fel, de ez csak a probléma megértésének szintjének bemutatása. Mivel volt egy nemzetközi bizottság, amely több mint egy éve dolgozott, összegyűjtötte az összes információt és tényt, és kijelentette mindezt a jelentésben, beleértve az orosz oldalra és válaszait. Van egy jóváhagyott dokumentum, hatályba lépett. Van egy kerület, mintegy 300 négyzetkilométer, ahol a Zenith rakéta elindítható. Most várjuk a holland ügyészség kivizsgálásának eredményét, ahol kifejezetten azt jelzi, hogy BEY volt, ahogy ott van, aki elindította, ki adta a megrendelést és így tovább. Vagyis a személyes felelősséget rögzítik.

- De az orosz médiában a verziót felmerítették, hogy a repülőgépet a levegő-levegő rakéta lelőtték.

Az ilyen változatok fő célja a félreinóság, a figyelemelterelés, a "fehér zaj" létrehozása, hogy minden hasznos információ eltűnjön, a hangot ebben a káoszban láthatatlanná vált.

- Milyen gyorsan lett világos, hogy a síkot a bükkből és egy bizonyos területről lőtték le?

Számomra, mint egy szakember számára, az a tény, hogy ez a légijármű-rakéta a földről fut, szinte azonnal világossá vált, amint a roncsok első képei és a rossz minőségű első képe július 17-én jelent meg. És a repülőgép síkjának fényképei kezdtek megjelenni a 18. században.

A Buku kérdése már más. Az ezután felmerült minden verzió, a bükk a legmegfelelőbb a megfigyelt kép alatt. Az interneten megjelenő fényképek és videók szerint lehetőség volt követni, hogyan szállították meg, ahogy költözött, ahogy költözött, vagyis az oroszországi ukrajnától séta, majd sietve exportálta. Vannak rádiós működési adatok és így tovább. Minden beszélt a bükk javára. Ezért két hét múlva, augusztus közepén teljesen világos volt, hogy Zenith rakéta volt, 90-95% -, hogy a bükket a szeparatisták által vezérelt területről lőtték. Ez a helyzet végül az idei szeptember 13-án világossá vált, amikor a jelentést közzétették.

Miért volt szükség arra, hogy támogassák a rosszindulatú változatot, amelyet a malajziai boeing áthidalott az ukrán harcosokkal? Rajzoljon különböző rendszereket, mutasd meg őket a TV-n? Úgy vélte, hogy a profanok, és leesne?

Egyrészt igen, ez egy nagyon irgalmas néző számítása, és ha sok "halva", akkor édesebb lesz a szájban. Ezután emlékezünk Dr. Joseph Goebbels posztulátumára, hogy a szörnyűbb hazugság, annál könnyebb lesz benne. Ezeket a módszereket egyértelműen használták, a propaganda autóval, és nem csak a miénk. Természetesen egyszerűen meg kellett teremteni egyfajta hátteret, ahol folyamatosan hangzik, hogy Ukrajna hibás, hogy ez a bükk vagy támadó repülőgép. Az őrültebb kampányt elvégzik, a világosabb lesz, hogy "a tolvajon a kalap égő." Médiánk nem folytatta a célt az igazság megállapításához. Egyáltalán.

Amikor a vizsgálatot elvégzik, először bizonyítékokat, bizonyítékokat, bizonyítékokat gyűjtenek. Ezután számos verzió kerül előre. Ezután megvizsgálják a verziókat, a legkevésbé valószínű lesz.

De a médiánkban a helyzet más volt.

A feltételezések előterjesztése általi megítélése, semmi köze az igazság kereséséhez. Az információs háborút folytatták, és az idiocy a verziókat nézte, mint a tengelyek, annál nyilvánvalóbb volt. Csak akkor, ha az idióta változatok elfogytak, "Almaz-Antei" keletkezett [a levegő-űrvédelem aggodalma, amely a katasztrófa saját vizsgálatot végzett].

- A médiában megértették, hogy az igazság hamarabb vagy később úszna, nem gondolták, hogy melyik arcra fognak megjelenni?

Számomra ez is kérdés. Az információs kampány vagy idióták voltak, vagy ezek az emberek egyszerűen nem vártak. A médiánk helyén vagy azok számára, akik füstölnek, az elején összegyűjtött szakemberek rájöttek, hogy milyen dolgok zajlanak, és mindent szoktak. És szakembereink csak ebben az év tavaszánálódtak, amikor az egész világ tudta, hogy a malajziai boeing lelőtték a bükkből. Csak akkor, ha világossá vált, hogy nem fordultak, a média vonzotta a telepítés fejlesztőit, megkérte őket, hogy legalább valamit csináljanak. És a fejlesztők elkezdték villogni a verziót, hogy a bükk lövés, de ukrán, és nem a hó vagy a torus, hanem Zaroshinsky. Ugyanakkor az emberek olyan szögbe kerültek, hogy elfelejtették, hogy minden adatban, és Zaroschensky is a szeparatisták hátulján volt.

- De aztán a fő volt a változat, amelyet Ukrajna nem hibáztat, mert nem zárta le az égboltot a járatokra.

Itt a hiba nagyon különös. Tegyük fel, hogy van egy raktár, egy raktár, amely belsejében ül, és az őrző kívülről bezárja az ajtót. Az őrző az ajtó bezárása nélkül mozgatta az igényt. És a gyilkos és rabló jött a raktárba, és megölte a raktárkezelőt. Természetesen az őrző bűnös, hogy az ajtó nem zárult le, de közvetített, nem egyenes.

Itt van ugyanaz. Valaki elindította a rakétát, és elpusztította a 298 életet. Ukrajna természetesen hibás, mert a nemzetközi jog szerint az ország felelős a járatok biztonságáért, amelynek légtére egy sík. Ez teszi a kábelezést, biztosítja a kiküldetési kíséretet, és ezeknek a szolgáltatásoknak átadási díjat kapnak. Most értem, hogy a légtér a harci műveletek bármely területe felett lesz zárva, függetlenül az echelon magasságától. És nem úgy, mint ukrán ukrán - helyet zárva 9.700 méter, és fent - nem akarok repülni.

De a gyilkosságok, az emberek haláláért természetesen azokról fekszenek, akik ezt a bükköt húzták ott, aki minden olyan logisztikát adott, aki megrendelést adott, hogy a harci rendszer olyan területen volt, ahol a rakétát elindították, aki elrendelte Kattintson a "Start" gombra, és aki elindította a rakétát. Ügyészség vizsgálata, amelyek eredményei két vagy három hónapban kell lenniük, akkor létrehozza.

- Ebben az esetben veszélyeztetheti Oroszországot?

Büntetőjogi felelősség. És mi lesz a bíróság vagy a bíróság, mi lesz a joghatóság, és így tovább, milyen bizonyítékok nem világosak. Ez egy persség, amely nem megy gyorsan.

Ne feledje, hogy még mindig nincs bíróság. És Oroszország ellene ellene volt, ami szintén indikatív, mert ha semmi köze van hozzá, mi a különbség, és ha a pillanat a Puhu-ban van, akkor milyen bűncselekmény fog egyetérteni a tárgyaláson?

De az országok áldozatai, elsősorban Hollandia ratifikálja egy másik bíróságot, a Nemzetközi Törvényszéket. És még mindig előbb-utóbb megtörténik. Az ilyen bűncselekményeknek nincsenek korlátai alapokmánya, és a helyzet különböző módon fejlődhet. Oroszországot nem szabad eltávolítani ebből a folyamatból. Ha valóban ártatlanok vagyunk, akkor a Törvényszék nem csak az ügyészek, hanem a védők, és lehetséges, hogy megköveteljék a vizsgálatot, a bizonyítékokat, ellenőrizni a bizonyítékokat. De ha hibáztatnánk, akkor megérintjük a szarvat a végéig.

De a jelenlegi orosz hatalom nem örökkévaló. A Történelmi Bíróság mindenképpen vár, és a történelemben lesz az a tény, hogy Oroszország minden módon ellenállt az igazság kialakításában ebben a kérdésben.

A technikai vizsgálat fő funkciói a történtek megteremtésében és néhány intézkedés kialakításában annak érdekében, hogy megakadályozzák az ilyen helyzet ismétlésének megakadályozását a jövőben. A katasztrófa két okból következett be: Ukrajna, záró légtér és bükk nélkül. Amely és amelynek nem a technikai számítás hatálya, és nem az ICAO feladata [az angol polgári repülés nemzetközi szervezése angolul. ICAO - Nemzetközi Polgári Repülésszervezés], ez bűnügyi nyomozás, hogy a holland ügyészség vezetője vezet. Amikor várjuk a következtetést, akkor lesz egy új fordulat erre a történetre, most a téma nincs zárva, de fagyasztva.

Egyiptomból

2015. október 31. Az oroszországi KoLalymavia A321 repülőgépe teljesítette a Sharm El Sheikh-tól a Szentpétervárra. Egy katasztrófa fél órával az indulás után, 100 km-re délre az Észak-Sinai város közigazgatási központjától, El Arish közelében az El Hasna települése közelében. A gép 217 utas és hét személyzet tagja volt. Senki sem túlélte.

A KoLalymavia légi járművének technikai kopott változata, a Sharm El Sheikh-ból St. Petersburgba, az egyik az első. A Párizsi terrorista támadások után az orosz hatóságok végül elismerték, hogy a charter repülésünk is a terrorista támadás volt. És milyen gyorsan tudod megérteni, mi okozta a katasztrófát?

Általában érdekes pillanat van. Képzeld el, hogy Párizsban nem volt terrorista támadások. Elismernénk, hogy elvesztettük a síkot a terrorista támadás miatt, vagy sem? Régen azt mondta, hogy ez egy technikai változat, és mindannyian tanulunk. És amikor világossá vált, hogy a terrorizmus lépései a bolygón, akkor elmentünk, mielőtt elismernénk, hogy a repülőgépünk terrorista támadás volt. Bár ebben a pontban már kiürítettük az összes nyaralókat Egyiptomba, külön-külön a poggyásztól, ezáltal felismerve a de facto-t, hogy ez pontosan a terrorista támadás.

- És nem csak mi.

Igen, mindenki már világos volt, de nem vallottunk be. És ha Párizs nem volt, mennyi ideig tartunk még bolondozni?

- Miért bolondítottunk egy bolondot? A terrorista támadás elismerése árnyékot dob \u200b\u200ba katonai politikánkon Szíriában?

Abszolút és 100%. November 25-én voltam a "hangos jogok" (TVC program), így egy hangszóró egyetértett korábban: még mindig megmutattam ezt a síkot, még akkor is, ha nem voltunk színiába. Ez egy nonszensz kanca, mert nagyon világos kronológiai okozati összefüggés van. Egészen a közelmúltig orosz repülőgépünk nem sokáig felrobbantott, még csak akkor sem emlékszem, amikor az utolsó külföldön, a síkunk a terrorista támadás eredményeképpen halt meg. És itt kezdődik szeptember 30 légi műtét ellen Isil * [szélsőséges szervezet tilos az Orosz Föderáció] névlegesen bombázás Szíriában, és mi is pontosan egy hónap múlva, október 31-én a repülőgép felrobban felett Sinai. És akkor ez a terrorista szervezet azt mondja: Ez az USA. Válaszolunk: Nem, technikai ok. A második alkalommal felelősséget vállalnak. Mi ismét technikai okokból hivatkozunk. A terroristák elterjedtek a videót, ahol az orosz repülőgép "hősi" megsemmisítésének tiszteletére terjesztik a cukorkát. És azt mondjuk, hogy ismét: Nem, ez egy technikai ok.

És csak a történelem után Párizsban elismerjük: Igen, robbanás volt, ez ishil* . Természetesen felismerve a terrorista támadást, felismerjük kapcsolatot a légi műtétünkkel Szíriában. Ezért azonnal elismerés után elkezdjük válaszolni a levegő működésének amplifikálására.

Szégyellte, hogy az elismeréssel az utolsó, és az elnök, amely kijelentette a nemzeti gyászot, nem jelenik meg máshol.

"Talán nem akarta valamilyen negatívhoz kapcsolódni, hanem a minősítést érinti.

Ez azt jelenti, hogy van egy másik minősítésed. Ha a tisztelet eredményeképpen magas, akkor mit csinálsz mindent, és az embereket értékelik, akkor ez az ilyen hegyvidéki nemzet éppen ellenkezőleg, egyesíti. És ha félsz, hogy a megnyilvánulása az emberi érzések, a gyász, együttérzését a halott tönkre fogja tenni a kategória, akkor az ára a minősítés. És te magad.

- Apropó, francia elnök, Francois Hollande jött ki, hogy az emberek azonnal terrortámadásokat követően Párizsban.

Amikor az állam különböző vezetői a helyén jelennek meg, beszéljünk a halottak rokonaival, kifejezzék részvétét - ez normális. És nyilvánítjuk a gyászot és a szimpátiát a titkárn keresztül, és mindezen végül.

Menjünk vissza az elhunyt orosz repülőgépekre. Mennyire nehéz a robbanóanyagokat a fedélzeten, és lehet beszélni a repülőtéri szolgáltatások hanyagságáról vagy az összejátszásról?

Minden azt sugallja, hogy a repülőtéri szolgáltatások részt vettek ebben a kérdésben, mert véletlenszerű emberek a fedélzeten nem esnek. Mindenki, aki el tud menni, a repülőtéren, a repülőtéri szolgáltatások, mindig tesztelték, nincs véletlenszerű emberek. Ha a robbanóanyag az utasokból származik valakit, akkor ez a földi szolgáltatások százalékos alkalmazottja. Miért lett ilyen kérdés a repülőtéri biztonsági szolgálatnak.

Milyen nagy a veszélye annak, hogy más orosz repülőgépek ilyen veszélyt jelenthetnek, mivel Oroszország folytatja a katonai akciót Szíriában?

Úgy gondolom, hogy nagyon nagy, mert például, ha például az iszlám fundamentalisták háborút jelentenek Amerikában, akkor az amerikaiak veszélyeztetettek mindenhol, ahol a radikális muszlim szervezetek képviselői vannak. Velünk ugyanaz. A fenyegetés alatt külföldről Oroszországban repülnek minden repülőgép, ahol van, ahol a radikális iszlamisták támogatói vagy bűnei vannak. Van bizonyos személyiségek a Duru-val, és úgy döntöttek, hogy az öröm kedvéért döntöttek annak érdekében, hogy megmutassuk, milyen macho ragaszkodnak az anthillhez. Aztán kiderült, hogy olyan, mint egy anthill, de egy ökörfészek. És végül kiderült, hogy Berg medve volt. Nos, ez minden, most a helyzet ellenőrizhetetlen, mert speciális szolgáltatásaink nem tudják biztosítani az összes külföldi repülőterről távozó légi jármű biztonságát. Innen hisztéria - az orosz külföldi repülni.

De radikális iszlamisták és az országon belül van. Lehet-e valami, mint ez a hazai járatokon?

Az országon belül jobban irányítják hírszerzési szolgáltatásainkat, mint az El Kuwait vagy az Emirates-i repülőtéren. Végtére is, egyszerűen nincsenek különleges szolgáltatásaink. És a mi repülőterünkben nincs.

Su-24

November 24, 2015. Az SU-24 orosz bombard harcoljon Szíriába. A török \u200b\u200blégierő török-szíriai határát lőtték le. A két pilóta közül az egyik meghalt.

Most van forró vita erről, repült vagy nem a bombázó SU-24 Törökország területén, vagy sem a törökök joga, hogy lőj le. Amint megjegyzést tehetsz.

Kezdjük azzal, hogy bármely országnak jogában áll megvédeni nemzeti szuverenitását, beleértve a légtérbe, az eszközök számára elérhető eszközöket. Joguk volt, hogy lődd le a gépünket. Egy másik dolog az, hogy számos eljárást végezhetnek: figyelmeztetni, nézd meg, rázzák a szárnyakat és így tovább.

- De a síkunk ez túl gyorsan repült a területükön.

Nyilvánvaló, hogy ez nem az első megsértés. Szeptember 30-án elkezdtük a katonai műveletet Szíriában. Az első megsértés október 3-án és 4-én történt, de nem ismertük fel őket. Aztán október 5-én megszakítottuk a török \u200b\u200bhelyet, és itt kénytelenek voltak elismerni, megkaptuk a tiltakozás hivatalos megjegyzését. Az Ankara-i nagykövetünket hívták, és ezt a dokumentumot elnyerte. Október 7-én megkaptuk a második megjegyzést, és ennek megfelelően kénytelenek voltak hivatalos elnézést kérni a diplomáciai csatornákon. Ezt követően számos eljárást fejlesztettek ki, így ez nem történt meg. Aláírtuk az alkalmazásokat, hogy a török \u200b\u200bhatárok megsértése nem fog történni a pilótáinkkal. Október 16-án a törökök a területükön lőttek le a drone-t. Rögtön elmondtuk: Ez nem a miénk. És csak ezek után „nem szótár” hatóságai Törökország, akinek türelmét kipukkasztotta hivatalosan is bejelentette, hogy ők is szeretnék, hogy lő le bármilyen repülőgép felett végez, függetlenül attól, hogy volt pilotable vagy a pilóta nélküli. Egyértelműen kijelentették, és tudtunk róla.

By the way, ma felismertük, hogy katonai repülőgépeink megszakították Izrael légterét. Itt vagy a válasz - aki ott van, ami zavaró ...

- Nyilvánvaló, hogy a diplomáciák tudták róla. Tudták a pilóták erről?

Törökország elnöke bejelentette ezt. Ennek megfelelően elnökünk tudta róla, ő volt a Legfelsőbb parancsnok. Akár ez a tudás jön a pilótákhoz, a Törökország elnöke nem érdekli, már nyilvános nyilatkozatot tett. Ezután a kifogás, mint a "Nem tudtam", "Nem akartam", nem működik.

Ezután a helyzet egyszerű. Nem bombáztunk Igil *. Ha megnézzük a kártyát, akkor a hely, ahol bombázunk, és ahol a gépünk esett, 100-160 km-re nyugatra nyugatra. Valójában, köszönhetően a bukott "nem ott", az SU-24 törmeléket a kezét fogta.

Eddig arról beszéltünk, hogy a ten-ből származó egy járatnál a maximum az iszlám állapotban lőttünk. Olyan információkat találtam, amelyeket ebben a hónapban csak két járat volt az Ihil * -ra.

Szeretnék tisztázni: egyes adatok szerint a repülőgépünk bombázta a Turkmen lakott területét, akit Törökországban etnikai törököket vesznek figyelembe.

Küzdenek Bashar Assad ellen, bombázzuk őket. A török \u200b\u200bhatár melletti célok miatt törökül, Törökország területére kell mennie, amelyet egy hosszú függelékkel kell levágni Szíria területére - ez a probléma. Ezért megsértettük a török \u200b\u200blégteret, különbözik a repülőgép elleni küzdelemre.

Október 17-én a törökök kijelentették, hogy lő le semmilyen cél felett a területükön, és a terrortámadás után több mint Sinai döntött, hogy válaszoljon a terroristák és a megnövekedett intenzitása és több harci indulások. Így, amikor összegyűjti a síkunkat, csak idő kérdése lett. Csak vártak és végül elkaptak minket.

November 24-én két repülőgépünk megközelítette ezt a függeléket. A levegőben, messze a határtól, voltak török \u200b\u200bF-16. Pilótáink öt perc alatt, ahogy a légi jármű megközelítette, elkezdték figyelmeztetni arra, hogy megközelítik a török \u200b\u200blégteret, és a kurzus megváltoztatásának igényét. Ez hallott a norvég pilóta, aki közel volt. Az utasszállító repülőgép libanoni pilóta hallotta ezeket a tárgyalásokat is. A légi járművünk, figyelmen kívül hagyva figyelmen kívül hagyta a török \u200b\u200bterületet, vagy kilenc, vagy tizenkilenc másodpercet, különböző források szerint. De ez nem olyan fontos. Aztán bombáztak a célpont körül, megfordultak és visszafordultak. És a határ visszaélésével, miután figyelmen kívül hagyták az összes figyelmeztetést, az egyik síkunk lelőtte, a második balra.

Ilyen a török \u200b\u200boldal változata. Az objektív ellenőrzés adatai azonnal bemutatták, azonnal megadták az ENSZ összes adatait. A televízióban kísérleti tárgyalásokat mutatott be, de nem az a tény, hogy nem készülnek. Fontos, hogy a törökök gyorsan megtették. És felemelkedtünk Hysteria, hogy egyszer olyan gyorsan mindent megtettek, előzetesen felkészültek. Valójában, ha van adata, akkor nagyon egyszerű közzétenni őket. De ha összegyűjtötted őket, hogy tegyenek be, akkor szükséged van egy napra, vagy kettőre, hogy rajzoljon valamit. Két nappal később az adatok megjelentek. És ez nem objektív ellenőrzési adatok, hanem olyan kártya, amelyen a "szárítók" járatának állítólagos pályája húzódik. Ők, ha úgy gondolja, hogy a Védelmi Minisztérium adatainak, amelyek Putyin nyilatkozatát követően jelentek meg, a hátsó ütközésről, szorgalmasan repültek a török \u200b\u200bterület ívére. Nos, hol vannak a radarunk adatai, ahol az SU-24 járat útvonalainak geométeréről származó adatai vannak? Általános személyzetünk ismét színes kézzel írt képekkel díszített.

- Mi az a valószínűsége, hogy az igazság az orosz Védelmi Minisztérium oldalán van?

Tényleg hiszek abban a tényben, hogy a gépet a célponton egy harci tanfolyamon végzett, ilyen gigantikus javítást tettem annak érdekében, hogy repülhessem ezt a területet. Hajlandó vagyok hinni Törökországban, mert nem azért, mert török \u200b\u200bkém vagyok, hanem mert tudom, hogy a légi közlekedés működik, mint támadó bombázó, és képzeld el, hogy ebben a helyzetben könnyebben támadhat egy egyenes vonalban, hatékonyabban. A repülés tízezer, ez egy nagyon nagy ív túlterhelés alatt. A pilóta arra kényszerül, hogy ne gondoljon arra, hogy joga van, hogy meg kell látogatnia és pontosan meg kell látogatnia, de hosszú és összetett ívben kell repülnie ezen a területen.

- Miért váltott le a lövés síkja meglepetéssé, és a hátsó ütésnek tekinthető?

- Nem olyan régen, tagja voltam a televíziós megbeszélések egyikének. A levegőn kívül, amikor összegyűjtjük őt, és amikor magukkal töröljük magukat, mi, mi, a fennmaradó ellenfelek, kommunikálunk egymással, és azt mondjuk, hogy senki sem fogja mondani a levegőben. Tehát mindezek a "sólyomok" egy hangon a jelenetek számára azt mondta, hogy a "törökök zavarják", hogy "nincsenek menni", hogy bármilyen módon leállnak ", hogy" tiltakozó megjegyzéseket küldünk nekünk, objektumot küldünk nekünk, ők, de nem tudnak semmit tenni, és mindannyian lenyelni. " Tökéletesen megértettük, hogy Törökországot provokáljuk, de biztos volt benne, hogy semmi sem fog történni. Által és nagy, ez az úgynevezett rúgás a hátsó - csak egy váratlan sikertelenség Törökország, hogy elviselje a légtér megsértését.

Talán főleg miután a párizsi terrortámadások után a számítás volt, hogy Oroszország és a NATO-országok, amelyek közül mind Törökország, most van egy közös ellenség, és mivel mi ellenségeskedés lesz Szíriában, ha nem fogadják el, vagy legalábbis nem Mix zajt potenciális szövetségesek .

Itt kell jegyezni, hogy általában "közös harcunk a nemzetközi terrorizmussal a nyugatval" nagyrészt fikció. Egyszerűen addig, amíg egy bizonyos idő, ez a fikció mindenki elégedett, mert a vékony világ jobb, mint egy jó háború.

Amerika harcolt terroristák, akik "szeptember 11" -ot szerveztek. A terrorizmus és annak pénzügyi "párnája" gyökereei egy tálib, amelynek gazdasági bázisa Afganisztánban és a környező régióban. Nem véletlen, hogy az Amerika fő ellensége Osama-Ben-Ladan - pakisztánban megsemmisült.

Számunkra Oroszország, a terrorizmus Wahhabis a Kaukázusban, de pénzügyi és gazdasági gyökerei vannak - ez a Közel-Kelet, elsősorban Szaúd-Arábia. Miközben a Caucasus Basasevben és Hottab-ban vezetünk, nyíltan azt mondtuk, hogy szauditák finanszírozzák őket. Más szóval, a nemzetközi terrorizmussal, Oroszországgal és a nyugati országokkal való közös harcról való beszélgetés mind ugyanazokat a különböző terrorizmust jelentette. De a szíriai események kezdete előtt többé-kevésbé elégedett.

Szíriában a homlokában a homlok nyugati koalíciójával szembesültünk. A nyugati harcok Szíriában az Igil * -tól *, támogatva a "mérsékelt" ellenzéki harcot az Assad ellen. Az Assad minden ellenfele ellen harcolunk, míg a fő fújok nem alkalmazzák az ihil *, de az Assad legerősebb ellenfelei szerint, amelyek a "mérsékelt ellenzék". Valójában már harcolunk Szíriában a nyugati koalícióval, de eddig közvetetten, és idegenekkel. Az SU-24-vel való incidens az első "forró" ütközés közvetlenül. De ha nem állunk meg, akkor nem az utolsó, és az Izrael légterének megsértése felesleges.

Egy egyszerű kérdés az, hogy milyen a légtér Izrael megsértése elkezdi elkapni a repülőgépünket?

* Ihil, "Iszlám állam", "Iraq Irak", Irak Irak és Szíria Iszlám állama "- tiltott az Orosz Föderáció szélsőséges szervezeteiben.